Monday, July 14, 2008

:::Semalam di Jln Tunku Abd Rahman:::

salam sumer...

dah beberapa ari aku tak update blog aku nie...nk citer smlm aku gi KL.aku gi ngan 2 adik pnn dan sorang kawan yg amat kamceng ngan aku sejak dari skoll lg.naik LRT dari BTR.Kitorang shopping kat Jln Tuanku Abdul Rahman.nk bli kain ela tuk buat baju raya.....adoiii...penat giler la aku smlm...mcm nk tanggal dah kaki ni...mana taknya semua kedai kain kitorang singgah...mana tak penatnya.

Lpas puas kat Jln Tuanku Abd Rahman, kitorang gi la kat Sogo, ajat ati nk gak la belek2 brg kat sana.Tapi bila terpandangkan kaunter pembayaran yg panjang mcm keretapi....langsung kitorang kansel....huiii...xsangup la aku nk beratur panjang...mentang2 Sogo tgh sale.Kitorang pun hanya jeling2 je la brg2 dlm Sogo tu sbb kalau dah belek2, ada rasa nk beli lak....kena plak beratur...huh...xsanggup!!

Terus je kami amek LRT dari Sogo ke BTR.Sampai je sana, cuaca mcm dah hujan...mendung mendung gitew...kami keletihan tapi aku harus drive balik kerumah.seblum tu kena anto kwn aku tu blk umah dia kat Langat.

Sampai je kat umah...ada lak tetamu.;Mak Itam sekeluarga(adik mak aku).Adoii...xdpt la aku nk rest...hehe...kena tlg lak mak aku msk.Abes jer derang mkn/balik...aku ape lagi....pensan la...

Seblom tu sempat lak dgr mak aku membebel....hah...masa jenjalan xhingat lak penat yer...bla...bla...pot....pet...sudahnya mak aku ckp sensorang...hehe...



4 comments:

Raymee said...

uit. pi shoping tak ajak den pun huhu...
ade beli tuk den kain tak hehe..
ler pengsan ek sian nyer..
kalo den tau leh den tolong CPR hehe

Tuan Tanah said...

uish rayme...samapi nak wat CPR?

notty_gurl said...

mmg penat giler la remi...mau taknya...semua kedai den singgah...huhu.erkk....nk bli kain ela tuk ko....mana duitnya??

MrPayid said...

xtau nak interrupt kat ne..
mengidam laksa jalan TAR

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com