Friday, July 18, 2008

::AkU Nak ..>~~:> GaNtI PuaSa....::

Assalamualaikum….~

Cepatnya masa berlalu.Pejam celik, pejam celik…Masuk bln 9 ni, dah masuk bulan Ramadan, bermakna semua umat islam akan mula berpuasa.Puasa ganti thn lepas pon lom aku ganti…adoii…..cam ner neh… sempat ke nk ganti?mmg ssh kan nk ganti puasa.8 hari lak tu…aduiii…tolonggg….

Hmmm….masa ada lebih sebulan je lagi nk ganti puasa. Harap2 aku dapat tunaikan hutang puasa aku thn lepas.nk wat ari kerja mmg banyak godaan. Kat opis neh ada je yang mengasut kang…..fail lg pose aku…huhuhu…So, masa terbaik kena wat ari Sabtu & Ahad aje la nmpaknya….uitss…bkn imanku tak tebal….tpi banyak godaan lebih2 lagi puasa yg aku lakukan bkn bulan puasa…..pempaham aje la….kita hanya insan biasa…

So, korang dah puasa ganti ke blum?klu blum….pe lagi nk tggu?jgn ganti puasa terlalu lewat sgt takut korang xsempat ganti.orite?

Wassalam…..~



1 comments:

MrPayid said...

apa da...dah besau2 pun pusa tak penah cukup..adik aku yg kecik pun puasa cukup.. :P

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com