Wednesday, December 3, 2008

..::TaG FrOm MisS QiS::..

Adoiiyaii...aku tlah berhutang TAG.rasa2 da masuk dua minggu aku berhutang TAG from Miss Qistina..OOpsss...Sowi my fwen..aku kebizian lately ni....tambah2 lg mood mengupdate blog seakan2 tlah dirampas oleh kerja2ku yg melambak atas meja.Di tambah dgn mr payid yg tlah menghilangkan moody kerja aku pg tadi...tpi xper...aku dah cool menjelang ptg ni bcoz kerja2 byk yg dah settle...syiapp ko payid...dessyummm utk ko...
1.7 ciri Wanita/Lelaki Idaman Anda
♥ cool
♥ matang
♥ mesti la yg soleh
♥ ada kerja tetap
♥ sporting
♥ romantik lerr....ekekeke...
2. 7 Wanita/Lelaki yang tak pernah anda minati sepanjang hidup
♥ panas baran
♥ cemburu
♥mungkir janji
♥ playboy
♥king control
♥suka amek kesempatan
3. 7 Perasaan anda sekiranya keluar dengan orang yang minati
♥ amat la suke lorh
♥ tapi kena buat2 biasa...(kaver lah tu...hehe)
4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda
♥ anywhere...janji sebuah pulau...
5. 7 barangan/sesuatu istimewa yang akan anda hadiahkan kepada si dia
♥ jam tangan
♥ kemeja or shirt
♥ perfume
♥ tie
♥ others....
6.7 Tajuk lagu yang akan anda nyayikan untuk pasangan anda..
♥ i want to spend my lifetime loving you
8.7 Rakan yang anda tag dan mahu mereka buat 7 PERIHAL ini. wajib!!!! mereka perlu diberitahu akan hal ini....
♥miss za
♥mr megat rashid
♥mr payid
♥mrs hana
yang laen2 tu bkn aku xmo TAG korang...tpi rasa2nya my list fwens sume tlah di TAG oleh Miss Qis...so...aku pilih sape2 yg blom penah kena TAG...
Nah amek ler kowang...Jawab taw...jgn xjwb...huhu~
DONE~



0 comments:

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com