Wednesday, December 31, 2008

..::Slamat Tinggal 2008 & Slamat Dtg 2009::..

Slamat tinggal 2008 and...tomorrow
Slamat dtg 2009....
setiap kenangan pahit & manis dlm thn 2008
hanya ttp akn menjadi lipatan kenanganku...
terlalu byk pahit dari manisnya...namun
hidup mesti diteruskan
sebagai manusia yg diberi akal fikiran
aku harus mengharungi liku2 kehidupan ini
dgn fikiran yg lapang...
namun sebagai manusia...
kadangkala terasa diri ini xmampu menempuhinya...
kerana aku hanyalah seorang wanita...
kadangkala rasa diri ini ditindas...
namun aku harus bangkit dari kegagalan...
dan 2009 bakal menjelang esok...dan,
aku tahu...tahun 2009 ini lebih hebat dugaan yg bakal aku tempuh
dan aku hanya mampu berdoa...
agar tuhan cekalkan hatiku
murahkan rezekiku
tetapkan hatiku pada yg satu....
demi mengejar cita2...
aku perlu membuat pengorbanan
dan aku harap pengorbanan yg aku lakukan sekarang...
akan berbaloi pd masa dpn...
Argghh....jiwaku makin kaco...
dah...dah....xusah difikirkan lg...
benda2 yg menyesakkan fikiran
marilah kita lupakan sejenak kedukaan itu...
agar aku masih mampu mengukir senyuman di bibir...

Slamat tinggal 2008 dan slamat datang 2009

semoga tahun baru bakal memberi nafas baru...
buat aku...juga buat kalian...Aminn~;-)



1 comments:

MrPayid said...

kalu terlalu bnyak pahitnye jgn lupa lainkali tambah "gula" dimasa hadapan..insyallah pahit akan manis jua akhirnye bak kata Ukays.. oh ye, jgn bimbang, harga gula tak naik next year..hu3

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com