Tuesday, December 30, 2008

..:: SiLaT GaYOnG M'siA::..

Aiseyy...lamanya aku xupdate blog aku neh...
aku bz + penyakit M + xder menda menarik nk aku kongsi kat sini....
haa...ape tu panyakit M??korang xtau ker...
itulah penyakit MALAS aku dah melanda...
antara sebab musabab aku jdi malas nk update blog ni adalah....
aku bizi bangat kat opis neh...
so, amat malas melakukan apa2 kerja di rumah...
hanya ingat nk tido 30x...ngeh3x...
slalu wat keja ada asstn...la ni kena wat keja sensorang....huhu...
nah..padan ngan muka aku...huwaaaa...
asstn aku dah tader...dah tuka bhgn laen...
tu yg menambahkan kebizian aku tuh....
adeyhhh....tapi taperrr....
aku ttp bley melakukannya walaupon sowang2...
aku kan workaholic women...ececehhh...(masuk bakul angkat sdiri nmpakk...)
akceli aku bizi waktu malam plak sbb aku ada mandi minyak pd 20 Disember...
sungguh penat...start dr awal bln Disember...hingga 20 Disember
aku tlah penat berlatih di gelanggang silat...
dan tlah pon menerima selempang ijo....wahh...tak ku sangka...
adik aku pon sama nk kalahkan aku....hehe...
tpi yg aku sangat bengang...gambar yg kakak ku ambil
xberapa terang/mmg xterang lgsung...
maklumlah di gelanggang silat mmg samar2 je suasananya...
tpi xper...aku akan usha gambar2 yg diambil oleh camera man
harap2 adalah gambar aku waktu bermain parang....
paling tidak waktu aku lompat bulatan api...
tpi yg aku arap tader rr gambo masa aku mandi minyak....
hudus benar rasanya....macam org minyak pon ader...
muahahaha.......






gambo ni plak gambo wat persembahan silat kat kenduri kawen
tpi aku xwat persembahan...cuma adik aku ngan bdk2 silat yg laen
aku cuma jdi pengapit...yg nmpk tangan memegang payung tu aku ler...kuikuikui....
panas giler la smlm...
sian bdk2 silat buat persembahan di bwh panas terik...
apa pon aku tau korang boley buat...chayokk!!



0 comments:

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com