Thursday, April 29, 2010

I'm Back!!

Lama sgt xupdate blog...sangat malas rasanya.bz di opis & asyik melayan fb..apa ye yg aku nk update...hehe..

mood aku skarang slalunya mudah terasa..mgkin sbb aku tgh pregnant...apa je yang xkena...pasti menjadi sasaranku..lg pon skarang,amin sangat lasak.kadang2 amin menduga kesabaran ku...ishhhhh...nasib ada suami yg memahami.mgkin amin mau lebih perhatian utknya...mklumla terasa kasih sayang akan dikongsi bersama adik baru...isshhhhh...sabooo je dgn perangai amin :D

Kadang2 boleh letih aku dibuatnya.tpi sebagai umi aku memahami yg amin sedang membesar.walau slalu kena bab ngan umi...umi ttp sayang kamu..percayalah, kasih sayang utk ank2 umi xternilai harganya...luv u bee (mr. hbby) & luv my son too :D



0 comments:

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com